måndag, oktober 08, 2007

Mycket sker, men inget händer.........

Käre vän, det är länge sedan jag skrev och det beror på följande.......
Här lite om vad som hänt.
Jag har avslutat en utställning på Albany Nordiska filt i Halmstad.
Jag har opererat bort små kulor under mina ögon.Världen var i dimma under en vecka under läkperioden.
Jag har börjat ett nytt projekt som konsult åt Landstinget Halland,det gäller Varbergs sjukhus,detta har tagit lite tid i initieringsskiftet.Mitt förra projekt som konsultoch som gällde nya entrén till sjukhuset i Halmstad, är nu efter ett par år klart och skall invigas i början på november.(spännande)
I ateljén arbetar jag på många dukar samtidigt,men det är svårt,det blir inte riktigt som jag vill... Jag vet av erfarenhet att det bara är att jobba vidare och att det lossnar en vacker dag.
Därför,ingen bild denna gång.... men snart hoppas jag kunna visa dig nya bilder
Jag håller också på att uppdatera min hemsida och det tar en väldig tid,men snart skall den vara klar.Nästa vecka hoppas jag.
Höst är det, med gulnade löv i mina höga trädkronor och med massor med trattkantareller i skogen.
Jag hoppas att jag snart kan visa dig nya målningar och mina nya hemsida.
Tills dess ,ha det bra !

Inga kommentarer: