torsdag, februari 15, 2007

Åter hemma efter Sollentunamässan












Tommy o Tove
Bilden tagen av fotografen Peter Engmalm

Käre vän!
Det är skönt att vara tillbaka i ateljén efter en vecka i Sthlm som var kt och snöigt.Mässan var välbesökt ,hörde att det var över 3000 besökare på vernissagedagen.Jag befann mig i montern (Galleri 17)mest varje dag och stod till svars för mina målningar.Jag träffade en stor publik och fick många kontakter.Kvaliteten på årets konstmässa kanske kan diskuteras men många påstod att det var bättre än tidigare.Mina medutställare i montern målaren Lars Jönsson och skulptrisen Monika Meschske var trevliga nya bekantskaperoch galleristen Lena Grafström skötte det hela med stor proffesionalism.Jag träffade också en hel del gamla bekanta från förr.

Jag återkommer.........
















Klicka på länken för att se flera bilder!
https://lagring.storegate.se/user/share.aspx?id=adf5c8e9-1ad4-436d-8f43-8513dbc1a925

Inga kommentarer: