söndag, januari 28, 2007

SIC! just så här!

Käre vän!
Vintern kom med kyla och snö,blommorna fryser i trädgården och väntar på solen.Det gör jag också.(Idag söndag 28 dock ett par plusgrader)
Arbetet i ateljèn går på högvarv.Målningarna till Sollentunamässan är packade och klara för transport.Det blev 6 större, några mellan, och några mindre.Slutligt urval får ske på plats.Veinge tryckeri håller på att trycka årets reproduktion till Veingecupen,och min egen presentationsfolder som måste bli klara nästa vecka.Årets reproduktion blev "Riverland".
Jag har även målat som fasen senaste veckorna och här visar jag dig en bild på gång.Jag tror att den är klar.......
Arbetsnamnet är "SIC!07" teknik olja och akryl storlek 100x130cm
Jag lovar att återkomma inom kort.
Ha det bra........

Inga kommentarer: